Najčastějšie otázky

1. Zistili ste chybu v objednávke?

Objednali ste zlú veľkosť, urobili ste chybu v adrese alebo chcete zmeniť spôsob platby? Neodkladne nás kontaktujte na tel.: 222 701 386 alebo na jsem@paradnicka.sk, všetko za vás zariadime a vo všetkom vám vyjdeme v ústrety.

2. Ako postupovať pri vrátení tovaru?

Podrobné informácie sú k nahliadnutie v záložke Výmena a vrátenie tovaru.

3. Kam zasielať reklamácie alebo vrátený tovar?

Všetko zasielajte na adresu Induo, s.r.o., P.O.Box 30, Štúrova 559, 908 41 Šaštín Stráže.

4. Máte u nás viac objednávok, chcete ich zlúčiť a neplatiť poštovné navyše?

Zavolajte nám na tel.: 222 701 386 alebo napíšte na jsem@paradnicka.sk, ak sa objednávky doteraz neexpedovaly, zaistíme vám ich zlúčenie. Dopravu budete platiť iba 1x alebo vôbec, ak presiahne hodnota tovaru 40 eur.

6. Kedy obdržím objednaný tovar?

U kozmetiky označené "skladom" a pri objednaní v pracovných dňoch do 12:00 hod. obdržíte zásielku nasledujúci pracovný deň. Pri objednaní po 12 hod., alebo cez víkend (sviatok) dostanete zásielku za 2 pracovné dni.